Wednesday 12 September 2012

Musuh Islam hina Nabi Muhammad SAW

Astargfirllahalazim


Diatas merupakan video-video yang semakin tersebar di dalam Youtube dan menyebabkan kemarahan dan tentangan dari umat islam (termasuk TH filem! rasa marah sangat ni) kerana ia mempermainkan Nabi kita Rasulullah SAW.

Video ini juga telah diharamkan di beberapa buah negara islam, termasuk kerajaan Afganistan yang telah terus menyekat akses laman web Youtube bagi negara meraka selagi video ini belum dibuang oleh pihak Youtube.

Dan semakin ramai orang yang dibunuh dan terbunuh kerana penghasilan video LAKNATULLAH ini; termasuklah Christopher Stevens (Duta Amerika Syarikat ke Libya)  yang telah dibunuh di Benghazi akibat ditembak dalam insiden rusuhan dari ribuan penduduk yang menentang filem yang  menghina Nabi Muhammad SAW ini.

Media Mesir mengatakan filem itu diterbitkan di Amerika Syarikat oleh kumpulan anti-Islam.

Filem tersebut, yang  kini terdapat di YouTube, menggambarkan Muhammad sebagai penipu, menunjukkan Muhammad melakukan hubungan seks dan menyeru untuk pembunuhan beramai-ramai.

Tetapi Masalahnya
Google & Youtube Lepas Tangan

"Community guidelines" (yang diciptakan oleh mereka) mereka memang melarang video-video yang berunsur menyerang atau merendahkan sebuah kelompok berdasarkan agama. 
Tetapi 
Google tetap membenarkan video ini untuk ditonton atas alasan "Memungkinkan masyarakat untuk mengeksperesikan pendapat yang berbeza"




Perhatian kepada umat islam!
Jadi Permintaan TH Filem kepada rakan-rakan dan sahabat yang membaca post ini...

Sila Flag semua video-video Laknatullah ini yang terdapat di Youtube. Kerana video ini semakin tersebar dan di-upload semula oleh anti-anti islam..

Dan wajib tentang habis-habisan dajjal yang bernama Sam Bacile (sumber mengatakan yang berasal dari California) dan tentang habis-habisan video yang menghina islam ini yang bertajuk - "Innocence of Muslim"

Saya tidak mahu share link dan video itu disini..
Video itu boleh didapati di Youtube dan semakin tersebar!!


ALLAHUAKBAR!!!
Berjuanglah!
Sebarkan berita ini umat islam!
-TH Filem







No comments:

Post a Comment